|
Sv: Komme over et platå med Skaldeman
Jeg tror det virker dette med "skaldemann-sommer" . Har gått på ketolyse kuren i 4 uker nå. For ca en uke siden, så skulle meg og en kompis ha en tacokveld igjen. Det ble med at en måtte ha to Wraps , og som kjent er det mye karbo i de. Var vel nesten 50g i hver av de.. tok 2 stk Phase2 fra proteinfabrikken (karbonytraliserende). for å bremse noe av opptaket.
Spiste seg god og mett, hadde to wraps og masse kjøttdeig, og grønnsaker og ost.
Utpå kvelden så slakket det litt av på utslaget på stixen , så tenkte at jeg skulle ta et riktig måltid igjen. Hev innpå 4 egg og 100g bacon.
Neste dag fortsatte jeg trenden , ble sen kveld så frokost var ikke før 14.00 (stod opp 12.00) , men følte meg sulten kjapt igjen og spiste middag med 3stk nakkekotteletter rundt 16.00. Mølte utslaget på stix i 19 tiden , og har aldri hatt så kraftig utslag som da! var maks skala og helt mørkelilla, så tydeligvis så hadde ikke kroppen vondt av litt karber, det ble nesten som en liten boost for meg.
Men det er nok veldig individuelt. Selv kan jeg spise 1/5 potet og litt sånt, og ta meg raskt inn igjen. Det har mye å si med åssen rekkefølge en spiser og. Om jeg må få i meg potet, så er det absolutt det siste jeg tar inn i måltidet. Ifølge boka selv.. så har det mye å si åssen rekkefølge. Ikke begynn måltidet med karbohydrater, ta det sist.
Begynte selv på 122 kilo , og er nede i 115 kilo denne uka, som er min 3. uke. Så er veldig fornøyd så langt. Det er litt vanskelig å holde seg unna fristelser, men jeg tenker på sommeren og 100kilo som mål , så da går det 
Men aldri skei ut for ofte, om du går inn og ut av ketose hele tida kan det miste sin virkning, og ikke bli like effektivt. Iaffal utifra det jeg har fått med meg..
|