Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-08, 22:39   #603
Dilly
Seniormedlem

Dilly sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av indi, her.

Kanskje jeg burde starte min egen kur, har forstått der er masse penger i slankedesperate nordmenn... bare se på oss!

Jeg er helt sikker på at du klarer å sette sammen de riktige menyene på vanlig lavkarbo, og få det skikkelig velsmakende også. Du kan si opp jobben og begynne å selge deilig hjemmelaget lavkarbomat og det er viktig å legge inn mange studieturer for å få impulser til driften. Så det blir en jobb hvor det må påregnes mye reisevirksomhet, mens du finner deg noen nyttige slaver til å gjøre kjøkkentjenesten. De skal helst være lekre og veltrente, siden de skal løpe rundt til hver enkelt av oss kunder med hjemmelaget lavkarbo dø.luxusmat.

Dillydesperat

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat