Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-08, 18:23   #598
indi
Seniormedlem

indi sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Krysser alt jeg har av fingre og tær og armer og bein for deg Distrea, og håper at ED virker for deg! Jeg hadde ikke noe ras nedover slik mange andre har i starten, har en følelse av at det gikk et kilo av i uka omtrent. Nå talte jeg, jeg har holdt på i 24 uker og gått ned 27 kilo, så summen er jo bra den!

Grunnen til at jeg vaser litt rundt og lurer på andre ting nå er jo at jeg er litt lei pulvermaten, eller MASSE lei. I tillegg har jeg en jobb med masse reising, masse representasjon og i hele tatt mye som er ganske vanskelig i forhold til pulverposer og ting som er vanskelig å ha med seg. Samtidig virker jo ED, så lenge en klarer å følge oppskriften, for meg virker det i alle fall! Så jeg får se.
Så på spisdegslank.no, men tenker at jeg nok kan lage knallgod mat selv hvis jeg skal satse lavkarbo, lavfett og høyprotein i stedet for pulverhelvete!
Kanskje jeg burde starte min egen kur, har forstått der er masse penger i slankedesperate nordmenn... bare se på oss!

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat