Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-08, 13:06   #388
lessis
Medlem

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bergen
Alder: 65
lessis har en fantastisk aura rundt seglessis har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av upsidaysi, her.

Da er det vel på tide at jeg presenterer meg også..

har sniklest og vurdert og analysert og vurdert litt igjen og falt på ketolyse kuren

Jeg har vel 40 kilo jeg bør bli kvitt...og føler meg klar for det, samtidig som jeg kjenner at jeg mister motet når jeg ser antall kilo som må bort 40 kilo...hvorfor skal jeg klare det denne gangen når jeg ALDRI har klart det før *sukk*

Litt om meg: jeg er 22 år, mamma til verdens nydeligste lille jente på 1 år og er så heldig å ha funnet mannen i mitt liv...han vi gjerne gifte seg med meg..men jeg må føle meg klar for en dag med fult fokus på meg og masse bildeknipsing først..og det gjør jeg ikke nå...

er laaangt inne der en positiv og glad jente...men nå må jeg lete lenge etter henne...håper hun kommer ut snart...

gleder meg til å bli bedre kjent med dere..

Hei og velkommen hit på forumet. Jeg signerer sma og vi er mange som holder på med, har klart og ikke minst ønsker å klare målsetning om vektreduksjon. Litt viljestyrke, men mest av alt holde fokus på valgt filosofi samt benytte det utrolig bra forumet både i gode og i "onde" dager. Jeg har virkelig fått hjelp, selv om målet ikke på langt nær er nådd, og ønsker deg lykke til. Dette klarer du!!!!!!
Hilsen Sissel i Bergen

lessis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo etter "jeg vil selv"metoden Svar med sitat