|
Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!
Sånn jeg har tenkt, kommer nok ikke jeg heller til å gjøre det! Men det som jeg håper blir virkelighet, er at jeg kan spise ei skive av og til når jeg må, ei spiseskje ris på thairestaurant, og en yoghurt av innimellom og. Hvis jeg skal hive meg på brødmat og chilinøtter og ostepop (skrekk og gru) vil alt arbeidet jeg har gjort nå vært til ingen nytte. Og alt jeg har brukt på pulverdritten vil ha vært penger rett ut av vinduet.
Min framtidsdrøm, som ikke er så mye drøm som det var før, er at jeg skal være opptatt av hva jeg spiser, hvordan jeg har det med meg sjøl, hvordan jeg trener og sørge for å ta vare på meg sjøl på en god måte. Det fortjener jeg nemlig !
Rent praktisk betyr nok det lavkarbo og null sukker, som en livsstil. Og det er ingen dårlig livsstil.
Skrekkvisjonen er å plutselig ha gått opp ti kilo uten å ane hva som skjedde, og så unnskylde meg med: "Jaja... det forsvinner nok fort igjen", og så ikke gjøre noe med det...
Egentlig godt å se at det er mange meninger om edproduktene, brus og salt og så videre... Ingen fasit altså, men flere løsningsmuligheter hvis det stopper opp. Jeg tenkte i dag at jeg skal ta ei uke uten melk neste uke, det kan bli interessant. (Byebye til kaffelatte...) 
God fredag
|