Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-08, 17:45   #17
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hej hej haaallååå (diverse spørsmål om ketolyse)

Opprinnelig lagt inn av candelaen, her.

hei.jeg er ganske ny her,så lurer på en ting.siden man sier at ketolysekuren er en kur,hvordan skal man da unngå å legge på seg igjen når man er ferdig?holder det at jeg bare spiser MINDRE karbs enn jeg spiste før,trimmer osv?skal ned 6 kg,og vil gjerne bli der.skal nede til 50 kg.

Ketolysekuren er en kur som er beregna for de med mer enn 10-15 kilo overvekt. Ikke dermed sagt at den ikke fungerer på de som skal ned mindre. Men grensa er satt pga at det er en stor påkjenning og jobb for kroppen å gå i ketose (fettforbrenning).
Når man velger en lavkarbo-diett, så kan man ikke gå tilbake til gamle matvaner igjen etterpå.(Som ofte er grunnen til at man har lagt på seg) Da vil man legge på seg igjen.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat