Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-08, 13:59   #562
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 54
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av indi, her.

I det hele tatt, det er ingen "regler" for hvor mange karber vi kan spise på ed, skulle tro at om du spiser så mye salat eller andre frie grønnsaker som du vil, så vil jo karbeinntaket gå opp av den grunn og?
Men nå vet vi da at det ikke er smart med to brownies på en dag, eller en brownie og en sjokobar...
Kan en lage latte med soyamelk?
Liker egentlig ikke melk jeg, og soyamelk høres heller ikke godt ut...
Jeg drikker masse colalight, og har som kjent gått ned i vekt... hehe

Klem til alle, det er fredag!

Prøver meg med brus, så får jeg heller kutte etter hvert.

jeg tror du kan da en av hver om dagen, helst ikke mer, men bedre å ta en ekstra slik ennå å dytte inn noe vi ikke skal ha da og hvis du har for få måltider tror jeg også det er bedre med tre slike enn, bare to måltider på en dag.

Legen min sier at hvis man ikke spiser karbohydrater, så vil uansett kroppen produsre 50 g selv, for det er hva kroppen trenger og bruker på en dag. Som hun sier... da er det jo like greit å spise de, så slipper kroppen lage det selv

Jeg skal hvertfall prøve med soyamelk...

Sist redigert av Distrea : 01-02-08 kl 16:48.
Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat