|
Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!
Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.
Titti, tror du ikke at det holder med fase 2 middagen, og bruken av de frie grønnsakene, sånn med tanke på saltet? Jeg har ikke fått noen beskjed om det, selv om han legen min styrte den første bestillinga mi, og han likte opplagt både kyllingsuppe og omeletter, for det fikk jeg mange pakker av.
Jeg tar igrunnen masse vitaminer og mineraler også, så jeg håper det holder.. har ikke lyst på mer suppe...men jeg liker paellaen da 
Jeg tror det er salt, eller salter og mineraler i alle produktene, så jeg antar at det hjelper?
Uansett, hva er konsekvensen om man ikke får i seg nok salt? Føler meg ikke akkurat som om jeg mangler noe (men nå er jo jeg stort sett i fase 2).
Har selvfølgelig tenkt på både mengden melk, og mengden kunstige søtningsstoffer, som kanskje kan være et problem.
I forhold til listen over næringsinnhold fra Deilige Dilly (takk ) er det jo oppsiktsvekkende at vi får beskjed om å bare spise en bar, men kan spise flere brownies hver dag?
Siden jeg stort sett NYYYTER et par kaffelatte hver dag, tror jeg kanskje jeg skal begynne å lage browniesene mine med vann, smaker akkurat likt! Eller begynner jeg å tenke feil nå igjen... Jeg tester noen kvelder i uka med stix, og den er i alle fall mellomrosa, om ikke mørkerosa. Det tyder jo på at jeg ikke går over min grense for hvor mange karbohydrater jeg kan spise?
Samtidig syns jeg jo at vekten har gått seint nedover i det siste (bortsett fra denne uken da, men det har andre grunner )
Sist redigert av indi : 01-02-08 kl 10:21.
|