Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-08, 22:41   #538
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 54
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av Ruska, her.

Men jeg lurer på en ting - spiser dere ikke 5 eurodiettprodukter om dagen?

Er ikke meningen nettopp den at vi skal spise disse + grønnsaker og ikke noe annet, for å være sikre på at vi får i oss det vi skal ? Tenker på vitaminer og sånn også.

Jeg fikk beskjed om å spise 5 produkter, MEN hvis jeg syns 4 holdt var det HELT greit. Under 4 var IKKE greit, hvis ikke jeg klarte 4 produkter, skulle jeg heller bytte ut to med annen ketogen kost.

etter å ha lest alle blodprøve svarene mine, syns hun ikke det var noen vits i så mye vitaminer, for jeg var helt topp på det meste selv om jeg ikke har tatt noe tilskudd tiltross for at jeg har levd på ketogen kost i 5 år.
Men skulle ta omega tre i stor dose. Hvis leggkramper skulle jeg ta magnesiumen.

Det er vel meningen at man skla ta blodprøver under veis, så da regner jeg med alt blir fanget opp i god tid hvis det er noe man mangler

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat