Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-08, 13:16   #4
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Spesialistsenteret Pilestredet park

Jeg har også sluttet med metformin etter at jeg begynte på ketolyse. Trenger dem ikke for å holde blodsukkeret nede, så.... Men jeg fikk ingen vektnedgang av dem, snarere tvert i mot.

Rart å høre/lese deg beskrive symptomer. Hadde aldri tenkt på at grunnen til at jeg følte meg så mye dårlig, kunne komme av maten. Men etter 2 uker i ketose, er jeg overbevist om at kroppen min ikke tåler mye karbohydrater. Jeg tenker som så at dette er min nye livsstil. Kommer nok til å prøve å øke karbene litt etter ønsket vektnedgang, men må jeg klare meg uten, er det egentlig greit. Er jo fler som har levd på lavkarbo i årevis + at de første menneskene jo spiste svært lite karber og rasen finnes jo enda!