Vis enkelt innlegg
Gammel 28-01-08, 15:10   #496
Cam
Juniormedlem

Medlem siden: Nov 2007
Cam er på en erverdig vei

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Hei alle sammen!
Lenge siden jeg har skrevet noe nå, er så busy med jobb og skole for tida, men er inne og leser hver dag.

Jeg var på fylla på lørdag - rett og slett! Det var en lenge planlagt glipp. Jeg visste at jeg måtte regne med at veknedgangen stoppet opp litt, og at jeg kanskje måtte regne med at noe vann "hopet" seg opp i kroppen. Skaldeman skriver iallfall at man ikke bør veie seg dagen etter en sprekk, men heller vente, slik at kroppen får tid til å kvitte seg med vannet igjen...

Jeg var jo SÅ fornøyd, etter halvannen uke i fase 1, hadde jeg jo gått ned ca. 6 kg!!! Men så, etter denne ene sprekken, har jeg nå gått opp igjen 3-4 av dem! Jeg mener, det går da vel ikke an!!!? Nå KAN det jo være at digitalvekta mi ikke alltid er til å stole på. Men jeg kan ikke regne med det.

Har dere erfaring med å ta en fest mens man går på ED fase 1 eller 2? Jeg hadde faktisk ingen problemer dagen derpå når det gjaldt å ta meg inn igjen, helt fantastisk. Men ble SÅ deprimert når jeg gikk på vekta!

Skal jo selvfølgelig ikke drikke ofte, men hvis det gir så stor utslag som dette kan jeg jo ALDRI ta meg en fest før jeg er ferdig med nedgangen!

Cam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat