Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-08, 22:47   #5
Max
Seniormedlem

Max sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 47
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor passer klærne enda?

Takk for kloke ord, Nille. Var vel omtrent akkurat dette jeg trengte å høre

Jeg har egentlig bestemt meg for å kjøpe minst mulig klær inntil jeg er ferdig slanket. Har noe gammelt liggende, som sikkert kan duge i en overgangsperiode etterhvert. Jeg er nok mest utålmodig, og som sagt inne i en dårlig periode mtp psyken blant annet.

Jeg vet forresten at jeg ser på meg selv som myye større enn det jeg er. Vi fikk nye jakker på jobb her en dag, og skulle prøve. Jeg tok opp xl, og var sikker på at den skulle være passe, men den var altfor stor, og jeg endte på en L. Men, ei som jobber ved siden av var innom og skulle få jakke, og hun er ganske stor. Jeg tenkte ikke på annet enn at XXL var passe til henne, men hun hadde ikke sjanse til å få den igjen. Da bør jeg egentlig skjønne at jeg ikke ser min egen størrelse, ettersom jeg faktisk trodde hun ikke var så mye større enn meg...

Skulle sikkert funnet frem noen bilder fra i sommer og høst, men tror jeg skal vente til vekta går nedover igjen, så jeg ikke går enda lenger ned i kjelleren.