Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-08, 02:10   #465
Dilly
Seniormedlem

Dilly sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

blomstringen av leddgikta som kan ha hatt en innvirkning, og nå har jeg startet på medisiner som jeg har fått beskjed om at kan øke vekta.

Daakar du , det er ikke lett når alle onde ånder er imot en... medisiner som medfører vektoppgang og det ene og det andre... men da tror jeg det er veldig viktig å si til seg selv at hver eneste kilo ned er en stor seier. En av gangen, ikke ti i slengen. Jeg har alltid vært utålmodig og hatt mange vektras på særdeles ufornuftige opplegg, men hva skjedde? Mange kilo kom tilbake med hver sin familie på slep..

Jeg hadde en god ED start, og gikk ned 10 kilo på 2-3 uker, siden har det bare gått et par kilo på over en måned. I begynnelsen var det jo mest vann som forsvant, og siden rettet dette seg opp litt som det pleier. Grunnen til at jeg gikk ned så mye med en gang var at jeg nettopp hadde hatt en vekteksplosjon, slik som du sliter med nå. Da løsner det fort vet du Då jeg synes at du skal gå på vekta hos ED-legen før du starter på kuren, uansett om den har gått opp litt/mye... Det spiller jo ingen rolle det.

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat