Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-08, 22:47   #458
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Heia heia.

Jeg husker ikke eksakt lenger Distrea, og journalen min begynner å bli litt lang å bla seg tilbake i.
Startet hvertfall etter påske i fjor og hadde gått ned ni kilo til juli.
Og så gikk jeg ned et par kilo i sommer og så tre kilo til i høst. totalt 14 skulle vel det bli.

Jeg gikk på fase 1 i 30 dager og gikk ned 6-7 kilo.
Fase 2 fulgte jeg frem til jeg dro til syden i juni, da la jeg på meg 2,5 kilo. Så da jeg kom hjem gikk jeg tilbake til fase 1 en uke og da forsvant de igjen, så da var det tilbake til fase 2. Der holdt jeg meg til sommerferien midten av juli, da spiste jeg fase 3. Og så tilbake til fase 2 i høst og så skled det litt ut i desember og opp 3,5 kilo ca. Nå har jeg holdt meg på fase 1/2 og straks tatt av det som kom på i julen. Og jobber nå med de siste seks-syv kiloene. Vurderer om jeg skal gå gradvis over til fase 3 neste uke....

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat