Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-08, 11:22   #9
Gamla
Potius sero, quam numquam

Gamla sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Ny her jeg :) Og har da noen spørsmål

Kjempeflott å trene Pilatas 1 time om morgenen Henriette23,- men trener du før du har spist? Vet ikke om det er vist eller gale, men jeg foretrekker å trene litt etter frokost, men i god tid før lunsj. (Det er kanskje vanskeligere for deg?)
Er ellers helt enig med MorStine i at forbrenningen holder seg høy i flere timer om du trener fra morgenen av.
Du kan godt lese dagsmenyer her i forumet, men vær klar over at her er mange forskjellige kostholdsfilosofier og ikke alt egner seg for ketolysekuren. Anbefaler deg da heller å gå inn på forumet til ketolysekuren www.ketolyse.no og se i dagbøkene der. Dessuten er Torkil der nesten daglig og gir gode råd og oppmuntringer.

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat