Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-08, 15:06   #45
Embla
Juniormedlem

Embla sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Alder: 43
Embla er på en erverdig vei

Sv: Hvis du vant 2 millioner?

Jeg skulle så gjerne ha kjøpt feriehus i Spania til min far, hytte i Alpene til min mor og spandert en skikkelig spa-ferie på min søster(slik at hun får komme seg litt bort fra livet som husmor).....dette nettopp for å gi dem en liten(dog materialistisk) gave som takk for alt de har gjort for meg opp gjennom hele livet mitt. Selvsagt kommer det ikke i nærheten av å være takk nok, men jeg ønsker å gi dem noe de kan ha glede av og bruke i tillegg til all kjærlighet og støtte osv.

2 millioner hadde nok ikke strukket til der, så for å være litt mer realistisk:

Det første jeg ville gjort hadde nok vært å betale ned studielånet. Etter det ville jeg spandert en gedigen fest på venner og venners venner. Hadde deretter(dersom pengene strakk til) spandert en type jorden-rundt-reise på den ene bestevenninnen min(og meg selv da) + invitert min rumenske venninne til Norge(på min bekostning selvsagt). Kanskje en ferietur på far, mor og søster også(kan vel fint få en ferietur til Syden for en billig penge i disse dager). Og så ville jeg reist til Romania eller Mellom/Sør-Amerika og jobbet som frivillig på et barnehjem + donert litt til veldedige formål.

Embla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ny i gamet- vurderer ketolyse Svar med sitat