Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-08, 18:49   #3
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Da er jeg i gang igjen med Lindberg

Skjønner godt hva du mener jeg.

Men bare vær obs på at det ikke alltid er så lurt å skifte diett fordi du da får spise det du liker. Det hjelper ikke mye hvis kroppen din ikke er enig ! Om ikke kroppen din tåler/liker/går ned med rugbrød, mindre fett og uten karbekontroll går du ikke ned uansett. Så forsøk deg frem med små skritt. Øk med en matvaregruppe om gangen for å se om det kommer noen reaksjon (vekt opp). Så forhindrer du at du legger på deg i prosessen.

For mange er det det å legge til flere karber som skal til. Mere grønnsaker er bra uansett om du går på Ketolysekuren også.