Vis enkelt innlegg
Gammel 22-01-08, 23:02   #14
energibunten
Seniormedlem

Medlem siden: Dec 2007
Alder: 54
energibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjentenergibunten begynner å bli godt kjent

Sv: Treningsdagbok (for alle)

Jeg har ført altfor mye treningsdagbøker før så jeg må drive lystbetont.

Men angående lavkarbo. Sånn ser ut til å funke:
Har jeg kjørt en tøff utholdende økt så putter jeg litt druesukker i drikken min etter trening. Feks melk, egg og litt druesukker (25-75 g).
Har jeg kjørt snilt eller vet jeg har fått i meg litt karbo ellers på dagen så dropper jeg det.
Nå er jeg aldri sånn utkjørt som jeg var for noen uker siden og jeg kan kjøre hardt dagen etter også om jeg vil.
Jeg trener styrketrening jevnlig, 1-2 ganger i uka på studio og 2-3 ganger i uka hjemme.
prøver å sykle/løpe/gå på ski hver dag for da er energinivået størst. Blir rett og slett lat av en hviledag. Mye vanskeligere å komme igang dagen etter en hviledag. Sykler mye hjemme, ganske kort og ofte hardt, med naturlig intervall, evt 4min drag, eller tøff distansetrening. Løping mer moderat og lengre tid. Ski er jeg dårligst i..

energibunten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo, hel sunn mat Svar med sitat