Vis enkelt innlegg
Gammel 22-01-08, 20:31   #4
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Ketosen vil ikke mer...

Har du utslag, så er du garantert i ketose !
En annen ting er at om du har vært i ketose en stund, vil kroppen være vant til tilstanden og du kan etterhvert få sakere og svakere utslag, - og til slutt ingen utslag, selv om du ER i ketose. Spiser du under 30 karber pr dag er i ketose uansett hva stix viser. Det er derfor jeg er så imot stix. Det er heller for de som ikke teller og ikke aner hvor mange karber de har spist syns jeg. Og da er også stixen i høyeste grad kun en indikator.

Ikke mål mes tix så ofte Spesielt ikke om du teller karber og vet hvor ange karber du spiser. Det blir bare stress ut av det !