Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-08, 22:46   #2
Veggpryd
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Ang. karbohydrater..

Hei Mamma til 2, og grattis med start på lavkarbo! Det at du blir kvalm av alt det fete er ganske "naturlig".

Eller, i allefall hadde jeg det slik i begynnelsen også. Nå har jeg vennet meg til det forlengst, og synes det er kjempegodt med bacon, ribbefett, fete ribbebiter osv. Vel, fettranden på koteletter klarer jeg ikke men det betyr ikke så mye. Jeg passer på å få i meg fett i form av rømme og smør hvis maten blir for mager.

Grunnen til jeg ble så kvalm i begynnelsen, er at jeg var så hjernevasket på at fett er farlig og ekkelt. Vi får jo høre det rundt oss hele tiden - overalt. Det går over etterhvert. Etter en stund på lavkarbo, vil du kanskje synes magert kjøtt og en enkel salat er gørrkjedelig.

PS: De pølsene dine - har du sjekket innholdet på de? Veldig mange pølser består av ganske mye soya og stivelse.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat