Tråd: Forkvaklet
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-08, 20:49   #1
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk
Red face

Forkvaklet

Er det bare meg eller er det flere som begynner å bli/er litt småforkvaklet med tanke på veiing av mat og karber??

Greitt at jeg ikke spiser noe uten å ha en viss peiling på hva jeg spiser.. Men jeg begynner jaggu meg å "veie" maten med blikket til mine medansatte og kalkulerer hvor mange karber de får i seg!! Ei spiste 4 tykke loffskiver med smør og brunost... Jaja, tenkte jeg i mitt stille sinn.

Stille og stille fru Blom, for jeg har lagt merke til at dama har lagt litt på seg i det siste, og så spiser ho DEN maten...så sinnet var heller litt opprørt over at ho ikke ville prøve å spise den maten JEG spiser...

Begynner jeg å bli fanatisk?? Gud bevare meg vel fra det da...

De usjer seg sikkert på samme måte over maten min; feit og god...

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat