Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.
nå er planen klar!
en rett i koppen suppe har fra 6-17 karber... de med 17 har krutonger eller pasta, hvis jeg fjerne de, blir det kanskje ikke såååå ille
så, et par slike, par lindberg barer og en atkinsbar (nam)... frem til produktene er i havn... høres greit du det?
Ja, det synes jeg høres veldig lurt ut. Det jeg trenger i slike situasjoner, det er å ha begrensede måltider, og så er det ikke så altfor nøye med innholdet. Fedonbarene virker da absolutt fornuftige de? Sånn i en skjøyd. Er det ikke bare snakk om noen dager, få uker? Folk har da gått på verre ting før.
Jeg limer inn:
Dr. Fedon Lindbergs bar med sjokoladesmak 4pk
Nyhet, 4 pakning, 4 for prisen av 3
Dr. Fedon Lindbergs bar med sjokoladesmak har en mørk og fyldig sjokoladesmak. Dr. Fedon Lindbergs bar med sjokladesmak er sammensatt av utvalgte råvarer for å gi et lavglykemisk mellommåltid med et høyt innhold av fiber og protein. En slik sammensetning sikrer stabil energi og varig metthet.
Ingredienser: Fiber (polydextrose), soyacrisp (28%) (soyaprotein, tapioka stivelse, salt) sjokolade med søtstoff (8%) (kakaomasse, søtstoff (maltitol), kakaosmør, emulgator (soyalecithin) aroma), fruktose, vegetabilsk olje, skummet melkepulver, søtstoff (xylitol), fettredusert kakaopulver (3%), peanøtter, aroma, emulgator (soyalecithin), salt.
100 gram vare gir: 1217 kJ(290kcal), 24 gram protein, 21,5 gram karbohydrat (hvorav 10,3 gram sukkerarter), 10,1 gram fett (hvorav 3,2 gram mettet fett), 30,6 gram kostfiber, 0,5 gram natrium
Nettovekt pr stk 50 gram.
NB! Kan inneholde spor av gluten, peanøtter og nøtter
Pris: Kr. 60,-
Ja, og så kan du jo lese mer her
https://www.drlindbergs.no/page/inde...0&parentid=218
Disse 4-pakningene har jeg jo sett forskjellige steder, på Spar-kjøp og kanskje i vanlig matbutikk.
Jeg synes at f.eks en bar til frokost og en omelett med 2 egg til lunsj + en rett-o-koppen og en bar til middag og en bar til kvelds i tillegg til frie mengder blomkål, brokkoli, sopp, agurk, bladsalat osv. må være en grei innkjøring. Med omega3 og vitaminer i tillegg så må det vel gå greit?
Hva blir det for galskap?
3 barer = 450 kcal
2 egg = 150 kcal
en melkeskvett?
rett i koppen = ?eller kyllinglår/en filet? Eller tilsvarende mengde annet kjøttt eller fisk som kokes til suppe med frie grønnsaker.
er vi ikke oppe i 700-800 da? Og 40-50-60 karber..I tillegg til ubegrenset mengde blomkål og salat, men ikke fett.
Jeg vet ikke hva andre synes om dette, men Lindbergbarene er ikke bare søte saker, det er mye bra i dem. De smaker ikke godt engang, så da må de være bra. Det samme med andre slike produkter.
Jeg kan slett ikke svaret på riktig eller galt, men slik kunne jeg godt funnet på å gjøre det noen dager selv, og det gjorde jeg i dagene før jeg fikk mine produkter også. Det viktigste var at jeg hadde en følelse av å komme inn på rett spor og det hjalp, for jeg trente meg opp til å følge en streng diett.