Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-08, 21:37   #382
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 54
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Har spist på meg mange kilo fra nyttår til nå ja Helt tydelig at det er dumt å gå fra ketolyse rett over til høykarbo. Dumme meg
Men nå altså!

Startet i dag, syns det var greit å starte når jeg har arbeidshelg, da går man ikke hjemme å snoker når man er sulten. ( er i hjemmetjenesten)

Har gått bra hittil i dag, men kjenner jeg er sulten. Har sjokoladebaren igjen som jeg skal kose meg med når ungene har lagt seg

Jeg har 5 produkter om dagen jeg i fase 1 ( 10 dager) klarer meg ikke med mindre Har forøvrig en lege som ikke har peiling på denne dietten i det hele tatt. Er min vanlige fastlege, og hun virker lite intressert. Så jeg kan på en måte snurre henne rundt lillefingern på en måte... men skulle ønske jeg hadd noen med erfaring.

Hvilke tabletter var det man skulle ta tilskudd av?

trodde man måtte gå til en lege som er tilknyttet lindbergklinikken jeg? Kan jeg gå til min fastlege og fortsatt få kjøpt prodyktene er det mulig jeg heller gjør det... koster jo flesk dette..

du kan jo bestille time hos en ED lege, de sitter med mye god kunnskap og informasjon.

jeg skla ta en haug med blodprøver, ut i fra det skal hun se hva jeg trenger tilskudd av. (jeg har levd lavkarbo lenge)
jeg tar magnesium, omega 3 og multivitamin.... virket som hun syns det var greit

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat