Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-08, 14:16   #353
Cam
Juniormedlem

Medlem siden: Nov 2007
Cam er på en erverdig vei

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Jeg er også en ED`er! Har nettopp begynt. Har spist ED siden onsdag, men begynte med lavkarbo mandag, mens jeg venta på produktene. (Kjøtt, egg osv... hele dagen)

Jeg synes den sjokoladefrokostblandingen er knallgod! Fått skikkelig "dilla" på den. (Selv om det jo strengt tatt ikke er en frokostblanding, bare en god drikk med noen crunchy biter i :-) Barene er OK, men jeg synes faktisk Atkins sine er bedre. Pannekakene er også gode. Det er det det har gått mest av til nå. Har også smakt paellemix, men den klarte jeg ikke å få ned! Spiste halvparten.

Har heller ikke spist særlig med grønnsaker utenom, har ikke følt behov for det. Og grønnsaker er stort sett best sammen med kjøtt! :-) Frukt savner jeg veldig...

Over til resultatene:

Når jeg var hos legen og tok blodprøver veide jeg 122 på min (litt upålitelige) digitalvekt. Hos legen var det 126 (!). Men jeg skal lage meg en ticker, og kommer derfor til å følge min vekt, siden det er den jeg kommer til å veie meg oftest på. (Bor et stykke fra legen.) Gøyere å følge en jevn nedgang på tickeren, enn å bare bevege den en gang i måneden...

Den dagen jeg fikk produktene hadde jeg spist meg opp til 125,5 på min vekt!!! På kun en uke! Fatter ikke at det går an. Men jeg spiste som om dødsdommen nærmet seg, hehehe.

Og nå, lørdag morgen, var jeg nede igjen på 120 og noe!!! (Har glemt desimalen). Helt UTROLIG! FATTER DET IKKE! Det er jo ned 5 kg allerede! (Men de kom jo fort på, og da går de kanskje fort av igjen også, tenker jeg. Gruer mge til det begynner å gå senere nedover...)

TIcker kommer snart.

Lurer på å bevilge meg noen reker i kveld, uten brød og majones. Det kan vel ikke skade, kommer jo ikke ut av ketosen uansett. Hva tror dere?

Cam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat