Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-08, 02:13   #332
Dilly
Seniormedlem

Dilly sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Hei Robyn Koselig å få deg hit!

Klinikken i Oslo er sikkert fin, men det kan så godt hende at du kan gå på Eurodietten hos en lege som er nærmere deg. Så heldig var i alle fall jeg.

Da jeg begynte så ringte jeg først telefonnr. som sto oppgitt på denne siden http://www.fedonlindberg.no/page/ind...-1&parentid=14

HTML kode:
Ønsker du å begynne med Eurodiet?
Ring 22 92 60 00 for mer informasjon om hvordan du kan komme i gang

.

Da fikk jeg opplyst flere alternativer.

Du har lagt merke til at vi går ned veldig forskjellig. Noen går sent ned, uansett kur, og andre har lettere for å kvitte seg med kilo. Nå har det vært jul og nyttår og slett ikke noe lett å holde dietter i det hele tatt.

Eurodietten er vel ikke noe bedre eller verre når det gjelder vanskelig å følge, enn andre. Går man på Grete Roede så er det veiing og måling. Rister man pulverkurer så blir det kjedelig. Fordelen med ED er at det er rom for variasjoner og det er mange frie grønnsaker som vi kan spise i tillegg til barer, pannekaker og supper, osv. Dessuten så er produktene "lavkarbo" og fører oss gradvis over på et Fedonkosthold. Det beste er at vi inngår en 5 års oppfølgingsavtale med legen. (så kanskje det blir lettere å holde vekta)

ED er en kur som varer uker eller måneder, og tilpasses individuelt.

Jeg trives ganske bra, men sliter litt med å være konsekvent. Man møter alltid matfristelser, og andre ganger så blir man "påtvunget" mat på jobb, møter osv. og spiser heller enn å forklare. Jada, men.

Kjempekoselig å få flere i babbel-gjengen her. Kanskje de andre vet mer om klinikker i ditt distrikt.

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat