Tråd: Lettbrus ...
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-08, 16:45   #14
Goggen
Seniormedlem

Goggen sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: Lettbrus ...

Opprinnelig lagt inn av Torkil, her.

Hei
Jeg drikker fanta free uten problemer, jo det er litt mer karber i den, men ikke problematisk mange. Jeg har gått ned 5 kg i løpet av de siste 2 uker ved å følge ketolysekuren BY THE BOOK. ;-)
( hadde et forsøk på hvor mye man gikk opp ved å spise julemat og godteri og alt annet ufornuftig fra 15/11 til 31/12. Det var i forbindelse med noe til neste bok.)

Vennlig Hilsen
Torkil

Kan skrive under på det forsøket ditt. Jeg gikk opp en plass mellom fem og syv kilo på 6 uker. Jeg hadde riktignok ikke en tanke bak det, mest fordi det var godt.

Ikke spiste jeg spesielt mye godterier heller. Det var fortsatt et lavkarbokosthold sammenliknet med de offisielle kostholdsanbefalingene.

Det var vanlig brød/loff til frokost etc. En god del vanlig øl/brennevin Lite desserter, lite rent sukker. ingen likører. Vanlig mat pluss julemat.

I tilleg ble jeg mye trøttere, oppblåst mage, mange do-besøk. Og generelt dårligere form.

Har akkurat begynt å gå ned igjen nå, og håper det retter seg snarest mulig.
Det er direkte ubehagelig.

Lykke til med bokprosjekt!

Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat