Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-08, 23:14   #2
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Teller dere karbo i kylling og kjøtt og ost og sånn?

Opprinnelig lagt inn av SkinnyToBe, her.

De fleste står det jo null på pakka, men som kjent kan det jo være 0,99 g karbo i den alikavell uten at det trenger å stå. Jeg har egentlig ikke tellt det, men så ser jeg på kyllingpakka jeg har kjøpt (hel grillet kylling uten noe mer) at det faktisk står 1 g karbo på den. Og det står det faktisk på en del andre produkter av rent kjøtt også.

Nå har jeg lagt meg litt under 15 g karbo per dag. Håper vektnedgangen blir litt bedre nå. Det går TREEEEEEEIGT i heimen her
(med den karboen som er i kjøtt, ost, kylling osv så blir det ca 20 g karbo hver dag). Kanskje har jeg rett og slett spist for mye karbo, selv om jeg har veid og styrt i alle retninger. Jeg har jo ikke tellt norvegian og kyllingen.

Hva med dere? Teller dere rent kjøtt og slikt?

ALT under 1 karbo teller jeg som 1 karb pr 100 gram. Så alt av kjøtt, ost og fisk får en karb hos meg pr 100 gram.

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat