Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-08, 22:29   #319
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Første timen er 60 minutter og koster derfor 1500, og så tror jeg det er 790,- kr neste gang for en halv time. Litt mye, men verdt hver krone spør du meg.

Lykke til, det er best å forberede seg på at produktene er vonde så blir du kanskje positivt overrasket slik jeg ble. Kyllingsuppa er f.eks helt grei i starten syntes jeg, jeg ble bare så lei etterhvert. Omelettene går også helt fint og alt som har sjokoladesmak er godt synes jeg. Brownies, barene, sjokofrokosten, sjokoladepudding, sjokolademelken osv. Det eneste som var helt forferdelig grusomt var disse dessertene, ikke puddingene, men de som heter jordbær, karamell og sjokolade-dessert. Fytti katta. Men så fikk jeg tips av THE om å lage dem som smoothie i stedet, tilsette isbiter og melk og ha i blender, det ble mye bedre.

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat