Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-08, 20:47   #10
lokkebiff
Seniormedlem

lokkebiff sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 48
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Et par spørsmål fra en fersking

Opprinnelig lagt inn av Karbonade, her.

Til Lokkebiff: I følge ketolysekuren så mener jeg at man kan drikke alkohol så lenge det ikke er vanlig øl, søte viner, likør eller brennevin tilsatt sukker som søtningsmiddel. Hele idéen med ketose er jo at man ikke skal spise/drikke karbohydrater, tror derfor at man kan ta seg noen drinker av f.eks. Absolut vodka og Sprite Zero uten at man faller ut av ketosen. At det er mye kalorier i alkohol er vel en helt annen sak...

Du kan drikke hva du måtte ønske, men du må regne med opphold/oppgang i forhold til vektnedgangen, fordi kroppen vil forbrenne alkohol foran fettet.

Og hva angår kalorier: DET spiller ingen rolle! På ketolyse teller en ikke kaloriene.

-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat