Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-08, 20:39   #313
Dilly
Seniormedlem

Dilly sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

fint Dilly!... ja, dette skal gå. Kiloene skal AV sakte (eller helst super fort) med sikkert.

Det er ALLTID en god jobb å holde vekta. må være bevisst på det hele veien. når man "skeier" ut... gjøre det for en dag, eller ett måltid... ikke dra det ut i flere kilo

målet er vel å fortsette lavkarbo på ett vis når jeg er "ferdig" men det er jo vanlig for meg, har jo levd lavkarbo i 5 år nå.

hvor ofte går dere til lege?

forsto ikke så mye av denne lappen som vekta spytta ut.... eller akkurat vekta var forståelig men.... allikevel ikke

Å, så fint. Nå har du kommet langt

Ta godt vare på de strimlene fra vekta. Det er gøy å sammenligne. Der kan du se hvor mye du går ned, og hvor mye vann eller fett du mister.

Øverst står det jo alder, kjønn, høyde osv. og den nederste halvdelen inneholder f.eks. fett% og fett i kilo. Så kommer FFM som er fettfri masse. TBW betyr vann. Du tar da FFM minus TBW og differansen der er visst mest bein og muskler. Dette er Diserable range.

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat