Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-08, 15:10   #296
Skrible
Medlem

Skrible sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Skrible har en fantastisk aura rundt segSkrible har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

God morgen

Jeg tar det ikke så nøye med frokosten jeg. Venter et par timer til jeg blir sulten. Tror ikke det har noe å si for diettens skyld, hvis du ikke har fått beskjed om å være veldig presis med frokost når du våkner?

Nei, jeg har jo ikke det, men det er jo dette med at jeg rusler til skolen en stund etter å ha våknet, og må spare dagens bar til lunsj Kunne pakket en nistepakke med omelett, selvfølgelig, men siden jeg styrer med maling og pastellkrittstøv og denslags, er det ikke et veldig mat-vennlig miljø jeg befinner meg i.

Så i dag tidlig ble jeg lurt av Deli De Luca... skulle inn og finne meg svart kaffe, men oppdaget til min bestyrtelse at gamle ønsker har gått i oppfyllelse; de har fått en kran med chai. (TO kraner, faktisk.) Denne var allerede satt til livs da det slo meg at noe søtt mest sannsynlig kommer med alt sukkeret i hele verden ut av kranen, hehe. Skal for sikkerhets skyld spørre om de vet hva som egentlig er i den i morgen - det finnes jo ikke noe slikt som lister over næringsinnhold ved de drikkestasjonene. :|

---
Iiik, google meddeler at jeg sikkert fikk i meg hundre tusen karbohydrater i den vesle koppen. Fæle Deli de Luca!

Sist redigert av Skrible : 14-01-08 kl 15:41.
Skrible er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skjerpings Svar med sitat