Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-08, 19:17   #347
Karbosara
Seniormedlem

Karbosara sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 59
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av Romle, her.

Hei

Har lavt stoffskifte og ønsker å gå ned 35-40 kg. Har gått ned 8 kg ved hjelp av Reduxin, men ble dårlig av de... Så det vil si at jeg har litt over 30 kg igjen.. Kjenner litt til Ketolyse og tenkte jeg skulle prøve den, da dette egentlig er siste forsøk før jeg gir helt opp.. Ganske fortvilet, ja...
Håper å smitte over på sambo etterhvert,men er litt beskymret for hvordan jeg skal klare å balansere ketolyse og vanlig kosthold til datteren min på 2 år. Er foreløpig bare i startgropen og håper dette går bra..

Hei og velkommen! Tror du har gjort et lurt valg av kur. Vi er mange her inne som kan skrive under på det, og jeg tror heller ikke at du skal få noe problemer å spise sånn som du skal spise sammen med din toåring. Jeg har 3 barn på 8,5 og 9mnd, og jeg spise det samme som dem, med noen unntak...har mitt eget brødsubstitutt, og jeg spiser heller sppe enn pannekaker, f.eks. Og alt du spiser, kan toåringen også spise hvis hun vil...hun skal bare ha poteter, ris,pasta o.l. i tillegg...

Hvis du ikke har bok om kuren ennå, anbefaler jeg den du får tak i på www.ketolyse.no .Den er lettfattelig og grei...kostilskuddet som selges derfra har også greie prise i forhold til det du får kjøpt på helskosten.

Lykke til! Og kom gjerne på besøk!

Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat