Tråd: Cell-u-loss
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-08, 16:03   #9
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Cell-u-loss

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Hallo, det er vel ikke så sikkert at de ikke har noen effekt, selv om de sikkert ikke akkurat erstatter plastiske operasjoner?

Så vidt jeg vet er Cell-u-loss noen tabletter innenfor Herbalife? Og da er de ihvertfall ikke usunne å ta, vil jeg tro - det er vel noe urtebasert, som sikkert kan ha en positiv effekt. Tror neppe det gjør noe om du tar dem under ketose - når du nå først har dem ...

Ikke for å være negativ, men jeg holdt selv på å bli dratt inn i Herblife verdenen etter at flere nære venner var med og tjente gode penger. Etter det jeg har lært av dem (av både tidligere og nåværende Herbalife forhandlere) er det at det heter og er Herbalife produkter ingen garanti for at det er sunt eller virker.Det er heller ikke slik at det er sunt fordi om det er urter.

Når det gjelder Cell-u-loss spurte jeg i tillegg hudlegen jeg skal til neste uke om han hadde hørt om produktet. Det hadde han, og kunne fortelle at produktet ikke har noen som helst varig strammende virkning på huden. Om de i det hele tatt gjør noe som helst for å stramme den kortvarig - er det gantert midlertidig. MEN at pillene i beste fall - og til en viss grad - kan
funke slik vanlige vitaminer virker. Hudstrukturen blir bedre på gunn av bedre næring. Dvs. kjøp heller en god multivitamin og sørg for et variert kosthold med mye grønt og nok godt fett og Omega 3 - sa han....

Men jeg er enig i at det sannsynlivis ikke skader å ta dem om du først har dem. Skjønner bare ikke vitsen.....