Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-08, 14:37   #283
Dilly
Seniormedlem

Dilly sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av Cam, her.

Jeg er også ny, og skal begynne på ED så snart jeg får produktene! Jeg fikk en giro i posten idag, og skal betale den på nettbank nå. Hvor lang tid tar det da før jeg får produktene? Jeg trodde jeg skulle få dem på et par dager, men hvis de først må registrere betalingen min, får jeg jo ikke pakken før midt i neste uke!? Argh... Hadde regna med å begynne i dag eller i morgen...

Gleder meg til å komme i gang! (Og gruer meg litt, selvfølgelig...)

Bare litt nysgjerrig: Dere som har hatt MYE å ta av (selv skal jeg ned ca 40 +) - hvor mye har dere tatt av i fase1? (Regner med å gå i fase 1 en måned.)
Har dere gått ned omtrent like mye /raskt i fase 2?

Spent på å høre fra litt forskjellige EDere, slik at jeg får litt inspirasjon! Håper dere har gått ned MASSE! Da blir jeg optimistisk...

Hei Cam
Velkommen i babbelgjengen

Det var nesten rart at du ikke fikk pakka i dag, men da kommer den sikkert til mandag. Regninga har en forfallsdato og lever sitt eget liv uavhengig av forsendelsen. Jeg tror de sender ut varene med det samme de får bestillingen og det tar som oftest bare 2-3 dager hit i allefall.

Jeg begynte på fase 1 10. november og holdt på med den i 30 dager. Første måneden gikk jeg ned ca 11 kg, men siden ingenting. Grunnen til det er at det har vært jul og jeg er en svak sjel..
Fase 2 har jeg egentlig begynt på i midten av desember, men nå prøver jeg meg på fase 1 igjen en stund.
Fase 2 skal visst vare i 40 dager for meg, men forskjellen på fase 1 og 2 er jo bare at man erstatter en av posematene med litt kjøtt når man er på fase 2.

Selv om jeg ikke har gått ned noe mer så har de kiloene jeg har mistet, forandret sammensetning. Først hadde jeg mistet 6 kg vann og 2 kg fett osv, men så endret dette seg til 6 kg fett og 2 kg vann senere. Det andre var uforandret.

Det er motiverende å følge med på tanitavekta hos ED-legen. Det er jo mange som har slike vekter hjemme også, og de forteller mye mer om kroppen enn den vanlige, gammeldagse på badegulvet.

Jeg skal også ned 40+ egentlig 50+
Begynnervekta mi var 115,9

Det er ikke umulig, og om det skulle være det så klarer vi det likevel.

Lykke til

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat