Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-08, 00:15   #21
Goggen
Seniormedlem

Goggen sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: Nå er råe dyr gode ... eller var det omvendt?

Opprinnelig lagt inn av Grovsnus, her.

Ser at det er mange som kutter ost. Hvorfor det ? Elsker å avslutte kvelden med litt ost, gode og feite typer, ca 100 g. og gjerne "en lille en" som danskene sier. 20-30 g snapps (garanter sukker-fri, vodka og porsblader som jeg plukker selv). Etter som jeg forstår så er sukeret som dannet alkohol omdannet slik at det ikke virker som carber lengre. Eller tar jeg feil (skrekk & gru)

For noen er ost noe som stopper vektnedgang. Heldigvis gjelder det ikke for meg.

Kroppen forsyner seg av den enkleste energien. Alkohol er en svært enkel energimåte. Ikke sukkeret altså, men alkoholen.

Derfor vil kroppen forbrenne alkohol først, og da sier det seg selv at det bremser forbrenningen av fett.

Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat