|
Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye
Hei BIB og Nalana!
Tusen, tusen takk for ideer til mat på reise! Nå høres det ikke så uoverkommelig ut lengre! Var en tur i Frankrike og endte med å gafle i meg mandler til frokost, lunch og kveldsmat i tre dager, for det var ikke noe annet enn bagetter og "Croasones.." (...aner ikke hvordan det skrives) å velge mellom til frokost kl 5 om morgenene, eller på bedriftsbesøket senere på dagen. Middagen gikk derimot veldig greit - da kunne jeg ta en biff med grønnsaker.
Å kunne bruke ribbe og andre kjøttretter på den måten har jeg ikke engang tenkt på! Tapasrettene har jeg heller ikke vurdert. Er nok for "indoktrinert" om at kjappe, sunne måltider må være en Yoghurt eller noe tilsvarende!
Takk igjen for tipsene! Dette skal jeg klare - og jeg kommer helt sikkert tilbake etter flere råd!
Forresten... har dere noen ideer til hvordan en løser jobb-lunchen når det er andre som har organisert, planlagt og serverer ferdigsmurt mat? Er det veldig frekt å dra opp en matpakke når en er på bedriftsbesøk og kommer til dekket bord?
Helgen skal jeg bruke til å lage opp mat til fryseren, klar i porsjoner til å raske med meg når jeg skal av gårde!
|