|
Sv: Overflødig skinn, kan det krympe av seg selv ved trening
Opprinnelig lagt inn av Risten, her.
Tusen takk for alle svarene. Jeg har blitt veldig opplyst nå på temaet.
Nå kommer neste spørsmål. Dere som har gått gjennom dette, kan dere anbefale noen sykehus. Vi har jo fritt sykehusvalg her i Norge og denne type inngrep har veldig varierende ventetid og sikkert og varierende resultat. Derfor kunne det vært veldig greit å få navn på sykehus som kan anbefales og ihvertfall de man bør styre unna.
Jeg kan anbefale den jeg har brukt. Coloseumsklinikken. De har to avdelinger, en i Oslo og en i Stavanger, jeg brukte den på Majorstuen. Jeg var så heldig å få Knut Skolleborg til begge operasjonene. Han er en svært hyggelig og sjarmerende mann men mye menneskekunnskap, bred erfaring og med en lun humor. I og med at jeg selv har jobbet inne helsesektor og kan veldig mye, og kan også mye om hva som kan gå galt er jeg ekstremt nøye med at jeg føler meg trygg og at de menneskene som skal operere meg oppegående og kan gi med den nødvendige trygghetsfølelsen. Den følelsen fikk jeg umiddelbart på Colosseumsklinikken. Jeg valgte denne klinikken fordi en annen hadde brukt den med så god erfaring og angrer ikke et sekund. (Nei, jeg får ikke prosenter av "salget". Jeg synes bare at det er en såpass god klinikk at den fortjener å bli nevnt.)
Det var svært kort ventetid på C-klinikken da jeg var der. Det er sikkert slk som kan variere, men det var kun snakk om et par måneder.