Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-08, 10:23   #79
Begod
Seniormedlem

Begod sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 57
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Sv: Tips og råd, utenom det vanlige ...

Opprinnelig lagt inn av moinx, her.

Er det nå jeg skal komme plumpene med mine erfaringer vedr sopp og andre glufseplager??

Altså.....jeg brukte asan før, og hadde ikke annet enn plager, kløe svie, tørrhet osv...Når Dr.Greve intim kom begynte jeg med den, og har ikke hatt de samme problemene. Fikk en kartong () asan for en tid tilbake og prøvde den igjen, men havnet da i samme situasjon. (mann bruker alltid det samme som meg)
Brukte mye penger på Canesten, og den hjelper dårlig på skikkelig sopp-party, så jeg fikk resept på en sterk 5 dagers kur, og har, bank-i-bordet, vært helt soppfri etter det.
Sååå, jeg sverger til Dr.Greve intimvask!!

Har omentrent samme erfaring, har ikke hatt sopp etter at jeg kuttet Asan for mange år siden. Kansje Asan kun er bra når man faktisk har sopp? Lactacyd foretrekkes helt klart her i gården,Dr Greves intimvask er etter min mening helt ubukelig da jeg ikke fordrar hverken lukten eller konsistensen av den.