Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-08, 02:18   #65
Dolphin
Seniormedlem

Dolphin sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Bergen
Alder: 46
Dolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjent

Sv: Vibrasjonstrening

Bulldogg: du driver tilfeldigvis ikke med styrkeløft? hehe kjenner igjen supersett fra min kjæres trening nemlig han styrer mye med supersett i benk mark og bøy i perioder... selv liker jeg best trisett med benk latrov og bicepscurl...slitsomt men sinnsykt gøy men skal visst ikke kjøre det i for lange perioder :P....

hender jeg kjører pyramider på benk også, men det er ikke fullt så gøy, men ganske effektivt det også.

Risten: kan godt være du har rett ang at det er meningen man skal gjennomføre øvelser samtidig, men tror likevel man skal være litt forsiktig med å utsette seg for så kraftig vibrasjon over tid....prøvde å stå på en slik på sportsbutikken og syns det ble ubehagelig kraftig vibrasjon og måtte gå av etter hveldig kort tid.

Uansett må hver finne den type trening som passer for seg, men lettvite løsninger tror jeg man skal styre unna i størst mulig grad.

forresten - det går fint an å trene markløft hjemme trenger egentlig bare en vekstang og noen løse vektskiver. men man bør jo da få vist hvordan det skal gjøres av noen som kan det skikkelig