Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-08, 19:26   #341
BiB
Seniormedlem

BiB sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 59
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av Kenny, her.

Hei. Jeg fant denne siden først i går etter å ha vært innom hjemmesiden til Sten Sture Skaldeman. Litt om meg selv :
Jeg er 24år gammel og har lyst til å gå ned rundt 30kg.Jeg er ca. 197cm høy og veier rundt 124kg. Jeg har 2 ganger tidligere forsøkt å trene på helsestudio med en jojo effekt - gå ned 5kg...gå opp 5kg. Jeg har en drøm om å kunne sitte på stranden med mine kompiser uten å være flau over kroppen eller med genser. Det er svært få jeg kjenner som er min situasjon og denne siden virker jo helt perfekt
Ellers så har jeg planer om å følge boken Spis Deg Ned i Vekt.

Velkommen!
Dette er et perfekt opplegg for meg som har MYE å gå ned tror og håper det vil passe for deg også! Jeg har litt igjen før jeg sitte rmed slank kropp på stranda, men jeg har kommet dit at jeg kan bevege meg blant folk i badedrakt uten å forgå av skam, sjøl om jeg fortsatt e rovervektig. Det e rnoe av det jeg har satt størst pris på gjennom det å jobbe med kosthold, valg og selvbilde, jeg er mer glad i meg selv som jeg er.
og MASSE lykke til, Beste hilsen BiB

BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat