Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-08, 15:34   #7
nita58
Medlem

nita58 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Alder: 56
nita58 har en fantastisk aura rundt segnita58 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Smerte/kløe fra korsrygg nedover i bena..

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Men ibux har jo virkestoffet ibuprofen i seg, bare at det er en annen leverandør, mener det er samme virkestoff i det, men man kan få begge i 400 mg, mens vanlige er 200 mg. Mener det var det venninna mi som er farmasøyt svarte meg da jeg var på leting etter Ibux-lignende i Danmark i sommer, da kjøpte jeg Ibuprofen i stort glass (tror det er 200 i glasset), litt annet enn i Norge der vi kun får kjøpe 20 av gangen. I Danmark kjøpte jeg en boks med 300 Pamol og en med 200 Ibuprofen og det ble 150 kr...

Det er jo typisk for isjias at det lønner seg å være i bevegelse. Men jeg vil anbefale deg å få undersøkt deg om det ikke blir bedre, min skive var nær ved å skli helt ut, men fikk hjelp i tide og har til dags dato ikke hatt problemer i ettertid. Og minste gutten min er 2 år- i dag faktisk

Grattis med 2 års dagen til gutten din

Har ikke tid å sjekke dette opp nå, håper at dette går over iløpet av helgen, flyttebilen ankommer det nye huset på søndag eller mandag. Da har vi 200 esker å pakke opp.................puhhhhh!

Om det vedvarer får jeg gå til legen på det nye stedet iløpet av neste uke. Veeeeeeldig dårlig timing dette......det positive, er flink med Ketolyse ihvertfall

nita58 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse......igjen :o) Svar med sitat