|
Sv: Smerte/kløe fra korsrygg nedover i bena..
Opprinnelig lagt inn av Marley, her.
Uff, dette hørtes ikke noe godt ut 
Eneste 'tipset' jeg har er å kjøpe en type smertestillende som heter Ibufrofen (eller noe lignende).. ikke vanlig ibux, de er litt sterkere enn de vanlige. Hvit og grønn eske. Får kjøpt de reseptfritt på apoteket. Jeg kjøpte de en gang jeg hadde så vondt i nakken at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Kunne ikke røre på hodet. Tok 1 sånn pille, og smertene var over etter 15 min.. 
Men ibux har jo virkestoffet ibuprofen i seg, bare at det er en annen leverandør, mener det er samme virkestoff i det, men man kan få begge i 400 mg, mens vanlige er 200 mg. Mener det var det venninna mi som er farmasøyt svarte meg da jeg var på leting etter Ibux-lignende i Danmark i sommer, da kjøpte jeg Ibuprofen i stort glass (tror det er 200 i glasset), litt annet enn i Norge der vi kun får kjøpe 20 av gangen. I Danmark kjøpte jeg en boks med 300 Pamol og en med 200 Ibuprofen og det ble 150 kr...
Det er jo typisk for isjias at det lønner seg å være i bevegelse. Men jeg vil anbefale deg å få undersøkt deg om det ikke blir bedre, min skive var nær ved å skli helt ut, men fikk hjelp i tide og har til dags dato ikke hatt problemer i ettertid. Og minste gutten min er 2 år- i dag faktisk