Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-08, 15:01   #77
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Tips og råd, utenom det vanlige ...

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

Jeg har ei venninne som bare vasker (hode)håret med bare vann.
I begynnelsen av dette "eksperimentet" var håret helt "på tur" men når ph-verdien og fettlaget(?) stabiliserte seg, ble håret hennes bare verdens mykeste og blankeste!!!
Så jeg har ofte tenkt at kanskje jeg skulle prøve dette...

Men bare vann "down there"?!?!? Neeeeeeeh........??

.

Hehe . Det blir faktisk ikke noe mindre rent altså. Men det var en ganske rar idé for meg også i starten ...

Artig å høre om venninna di, Lokkebiff! Jeg har krøller, og jeg har lest at det er bra for nettopp krøller å bruke mindre/ingen sjampo. Jeg har prøvd å bruke lite sjampo, og ser at håret blir finere, men likevel er det som jeg føler håret ikke blir rent nok hvis det ikke skummer, så jeg har begynt å ta i litt mer sjampo igjen ... Kanskje jeg skulle prøve å kutte helt ut en periode jeg også, for å venne meg av med det at det må skumme.

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat