|
Sv: Overflødig skinn, kan det krympe av seg selv ved trening
Hvis du skal betale for en mageplastikk selv så koster det 37 000 kroner på Coloseumsklinikken i Oslo. Det er inklusiv fettsuging av mage.
Jeg fikk gjort det der og kan bare fullrose dem for det de har gjort, måten man blir tatt imot på og profesjonaliteten deres. HAr aldri følt meg så vel tatt imot noen gang. Så jeg tok også brystreduksjonen min der med samme kirurg.
Jeg veide 87 kg da jeg gjorde dette. Dvs. at jeg var overvektig, da jeg er 173 høy. Likevel får man gjort dette og jeg fikk også gjort det på statens bekostning fordi legen min skrev henvisning pga av at jeg hadde sårhet og sopp og rødhet under hudfolden, og det er visst en av kriteriene for å få gjort dette her.
Jeg har før forsøkt å få det av det offentlige, men fikk da beskjed om å gå ned til 62 kilo, noe som er totalt UTOPI for meg med min muskelmasse. Nå gjorde jeg det altså privat men fordi de har avtale med det offentlige så får man det likevel dekket, og de krever IKKE at man er sylslank. Det er imidlertid greit at man er sånn noenlunde i den vekten man burde være, både i form av at man får bedre resultater, mindre risiko ved narkose og at man jo helst ikke vil gå ned tretti kilo etter operasjonen og få ny hengemage.
Vet ikke om Coloseumsklinikken har avtale i år, det er noe de får fra år til år.