Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-08, 10:35   #339
BiB
Seniormedlem

BiB sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 59
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av tulleruska, her.

....Har gledet meg til å komme i gang, men sliter med en travel jobbsituasjon, mye overtid, noe reising utenlands, og dermed ikke så helt gode forhold for en slik diett. ....Har tittet på noen dagbøker, og der går det i ommelett..... noe jeg begynner å bli mektig lei av!.... Så jeg må finne noen alternativer!.... håper jo på å kunne få noen råd fra dere som virkelig har klart å nå målet deres! Det er godt å se at det virkelig går an!!!

Hei og velkommen!

Ja, jeg e rjo en av de som omsider har gått til noe på området etter å ha prøvd det meste uten å lykkes over tid før. Også jeg reiser mye, 2-4 dager med overnatting i uka. Hva er min løsning? I all hovedsak ribbe. Hvorfor? Jo, siden jeg salter den 3-4 døgn før steking har den god holdbarhet, den smaker godt, er feit og god så den metter i selv små porsjoner og den får plass i minibaren. Ellers er alt kjøtt stekt i strimle rog gkrydra godt. Bokser med Bayerpostei (0 karber) har "evig" holdbarhet uåpnet og trenger da helle rikke kjøleskap. Tubeost, avocado, miniposer med salat, spekepølse med 0 karber og som Nalana sier, tapasinspirert mat. Både Rema og Spar-kjeden selger små tapas retter som kan tas med som de er eller fylles ove rpå bokser og legges i baggasje som sjekeks inn om du flyr.

Lykke til!!

BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat