Opprinnelig lagt inn av TonjeKB
Kjører dere rein Atkins/Lindberg all the time? Eller unner dere dere en bitteliten skjokolade bit på lørdager og evnt på fester??? Bare lurer... og hvis jeg unner meg litt av og til, vil jeg da ødelegge hele opplegget, eller vil den lille kosen og "premien" gjøre det lettere å ikke sprekke??
Hele første året jeg gikk på Lindberg så unnet jeg meg alltid litt i helgene eller til fest eller når det var noe spes....Ikke mye, men en kakebit i uka eller to...Og jeg gikk ikke ned ett gram Alt jeg gikk ned i løpet av uka, kom igjen i helga.
Ikke før jeg begynte å bli litt strengere begynte vekta å røre på seg. Bortsett fra de første ukene hvor jeg var helt konsekvent. Da gikk jeg ned mine første 5 kilo. Så gikk jeg opp litt forrige jul og var nesten på status quo.
Nå har jeg kuttet ned og kuttet ned på ulovlige ting og nå rører vekta forsiktig på seg. Siste året hart jeg nesten ikke spist ulovlig. Bare litt rødvin i helgene...Og nå strammer jeg inn ytterligere og skal røre litt mer på meg.
Mitt råd er ; Hvis du vil ned i vekt, så drop det ulovlige. Hvis du bare vil legge om kostholdet og stå relativt stille på vekta, så.... ja....
Du kan selvfølgelig gå ned mer selv om du spiser litt, men det oppdxager du jo fort
Lykke til....
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
|