Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-05, 15:37   #8
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Jeg unner meg 10 gram Lindt Excellence 85% (1 rute) hver dag jeg. Har gått i lange perioder uten også - og det ser ikke ut til hemme meg på noen måte. Hvis jeg lager kaker eller muffins er de "lovlige". Bær spiste jeg mer av før. Men en to tre ganger i uka i smoothie er snadder. Akkurat nå hr jeg rester av ostekake i kjøleskapet (lovlig sådann). Bare et stykke igjen. Det skal jeg og sambo dele i dag !

MEN - hva du tåler og hva som er bra for deg er vanskelig å si. Det er mange som ikke kan ta bare en sjokolade, bare en skje is eller et stykke kake - uten å starte en spiseorgie som varer i dager eller uker. Det er DET som er faren. Sjokolade/snop = blodsukkersvinging = søtsug...... Det er viktig å være klar over !