Tråd: Wok
Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-08, 19:44   #11
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Wok

Nei, der må jeg si meg enig med Linda altså. Frosne grønnsaker er en veldig dårlig erstatning for de ferske, f eks broccolitopper blir bare slappe og vasne. Og tenk så mye mer gode enzymer, vitaminer og mineraler det er i de ferske!

Jeg bruker forsåvidt minst mulig boksgrønnsaker også, både pga smak (jeg synes alt fra boks får en smak av å ha ligget i boksen) og fordi ferske er mye sunnere. Jeg pleier å kjøpe ferske minimais og ferske bønnespirer til å ha i wok'en min. Nam!

Det tar egentlig ikke så mye lengre tid å lage i stand heller, man slipper jo å vente på at grønnsakene skal tø opp i wok'en. Moro er det også å hakke grønnsaker i alle regnbuens farger, det synes iallefall jeg!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat