Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-05, 15:02   #6
ryli
Danseløve

ryli sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Alder: 48
ryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastiskryli er bare helt fantastisk

Jeg unner meg noe godt ganske ofte. Men prøver å styre unna de aller verste tingene. Spiser f.eks ganske mye sjokolade, men da blir det de med 70%-80% kakaoinnhold. Rører ikke melkesjokoladen selv om det er det beste jeg vet om. Og du kan jo spise litt nøtter og tørkede frukter og sånt uten å trenge å få så dårlig samvittighet.

Om det vil ødelegge opplegget ditt er det vanskelig å svare på, for sånne ting er veldig individuelt. Noen kan ta en bit av en sjokolade og nøye seg med det. Og da kan det sikkert fungere som premiering og motivasjon. Men for andre vil en bit bli til en hel 200g plate, som igjen blir til en hel dags fråtsing og sånn fortsetter det. Så mitt tips er å holde seg helt unna hvis du tror du tilhører sistnevnte kategori.

Ryli

ryli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Varierende... Svar med sitat