Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-05, 14:45   #2
snoopygirl
Seniormedlem

snoopygirl sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: oppland
Alder: 58
snoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt avsnoopygirl har veldig mye å være stolt av

jeg unner meg litt når jeg får lyst på noe jeg..og nå er jo muligheten enda større da når jeg har fått tips om de forskjellige atkins sjokoladene/ baren ol.ellers har jeg spist en del heistad gele,,o karbo,og baconsnacks(kims) o karbo.også har jeg finni peanøtter på rimi(rimi sine)med kun 8 karbo,pr 100 gr.ellers er det som oftes 14,og har finni en på 11.jeg bruker ofte å spare karbo til noe anna enn bare mat jeg..lettere å holde ut da syns jeg..er jo snakk om lang tid som regel man skal leve på detta her..lettere å klare seg gjennom kuren da....så jeg syns ihvertfall du kan unne deg litt jeg så lenge det ikke går utover mengden karbo i løpet av dagen.

snoopygirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat